Translate

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Χειμώνας -κατασκευές

Φέτος δεν είμαι τακτική στις αναρτήσεις μου γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος (κάτι η καινούρια τάξη που ανέλαβα και έχει αρκετή δουλειά στο σπίτι...,κάτι ένα σεμινάριο υπολογιστών που έχω αρχίσει και διαρκεί 6 μήνες ...,κάτι οι οικογενειακές υποχρεώσεις ) έχω παραμελήσει το Blog μου.Όταν βρίσκω χρόνο λοιπόν θέλω να παρουσιάζω τις κατασκευές των παιδιών που είναι πραγματικά υπέροχες!!!!!!!

Η πρώτη μας προσπάθεια ήταν να φτιάξουμε ένα χιονισμένο τοπίο με ένα χιονάνθρωπο και τα παιδιά έδωσαν το καθένα την δική του καλλιτεχνική πινελιά!
Χιονάνθρωποι παχουλοί, άλλοι αδύνατοι,χαμογελαστοί ,να μας χαιρετάνε ή να έχουν ύφος σοβαρό ήταν μερικά από τα έργα των παιδιών όπως βλέπετε παραπάνω.
Η δεύτερη χειμωνιάτικη ζωγραφιά μας ήταν μια ανθισμένη αμυγδαλιά ,την έμπνευση την πήραμε από ένα δέντρο που στολίζει το δρόμο λίγο πιο πάνω από το σχολείο μας.




Λίγο χαρτί και η φαντασία των παιδιών δίνουν μοναδικά έργα που στολίζουν την τάξη μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου