Translate

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Το πρώτο μας βραβείο

Ευχαριστώ την Χριστίνα για το πρώτο μου βραβείο που ήρθε από μια συνάδελφο χωρίς να το περιμένω.Εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου τα καλύτερα για το δικό της ιστολόγιο  xristina΄s blog .                                                                                                                                                                        To blog το ξεκίνησα γιατί ήθελα να μοιραστώ με συναδέλφους  ιδέες ,όνειρα που είχα για την τάξη μου και την δουλειά μου.Με ενθουσιάζει η επαφή με άλλους blogger και η ανταλλαγή ιδεών που γίνεται.Στο ιστολόγιο μου αναρτώ θέματα σχετικά με την εκπαίδευση και τους προβληματισμούς μου και πιστεύω ότι η επικοινωνία μας κάνει όλους καλύτερους.Έχω δημιουργήσει φιλικές σχέσεις με συναδέλφους που μας ενώνουν οι ίδιες ανησυχίες .Φαντάζομαι σε 2 χρόνια το blog μου να έχει μεγαλώσει και ωριμάσει .Προσπαθώ να αφιερώνω χρόνο καθημερινά στο blog μου και τα post που αναρτώ βγαίνουν μέσα από την καθημερινότητα και τα "παιδιά μου"                                          .Εύχομαι σε όλους τους διαδικτυακούς φίλους τα καλύτερα και με κέφι να συνεχίζουμε τη δουλειά μας!!!                                                                                                                                                                                                                  ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου